İptal ve İade Koşulları

İptal ve İade Koşulları

Henüz kargoya verilmemiş siparişimi nasıl iptal edebilirim?

 

Henüz kargoya verilmemiş siparişi, musterihizmetleri@mujde.com.tr adresine mail atarak veya 0 282 758 10 33 numaralı telefondan müşteri hizmetleri yetkilimizi arayarak iptal edebilirsiniz.

 

İade işlemi nasıl yapılır?

İade süresi sipariş teslimatından sonra 7 iş günüdür.

 

Üründen kaynaklanan problemlerde yapılacak iadelerde, İade ve Şikayet bölümündeki formu doldurarak talebinizi bize iletebilirsiniz. Talebinizin ulaşmasının ardından müşteri temsilcimiz sizinle iletişime geçerek sorunu dinleyecektir. Talebinizin kabul edilmesi halinde aşağıdaki prosedürü takip ederek iade işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

 

• Ürünün orijinal ambalajı hasar görmemiş, ürün kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş olmalıdır.

 

• Ürünün satış faturası mutlaka gönderilmelidir.

İadenizin bize ulaşmasının ardından, ürün incelenecek ve iade onayı verilecektir. Bu süreç yaklaşık 5 iş günüdür.

 

İade ettiğim ürünün ödemesi ne zaman yapılacak?

 

Kredi kartı ile verilen siparişlerde ödeme iadeleri ortalama 1-3 iş günü içerisinde yapılmakta ve tutar ödeme yapılan kredi kartına iade edilmektedir. İadelerin kredi kartı ekstrelerine yansıması, çalıştığınız bankaya bağlı olmakla birlikte, ortalama 1-3 iş günüdür.

Havale/EFT ile verilen siparişlerin ödeme iadeleri için, ürünün iptal onayının ardından, müşteri temsilcimiz tarafından  sizinle iletişime geçilecek ve banka hesap bilgileriniz talep edilecektir. Bilgilerin alınmasının ardından iadeniz ortalama 1-3 iş günü içerisinde yapılacaktır.

 

İade adresiniz nedir?

 

Altın İplik ve Çorap Sanayi A.Ş.

Çerkezköy Organize Sanayi  Atatürk Cad. No: 35 59500 Tekirdağ, TÜRKİYE

T: +90 282 758 10 33

 

İadelerde kargo bedelini kim ödüyor?


İadelerinizde kargo bedeli tarafımızdan karşılanmaktadır.